30 Ocak 2011 Pazar

Tek Yol Alışveriş



Kadınları anlamak imkansız diye iddia eden, bizi ‘beyinleriyle değil hormonlarıyla hareket eden canlılar’ şeklinde itham eden, her hak ettiği fakat beklemediği bi tepki karşısında regl dönemin yaklaşıyo heralde senin diyerek bizleri seksist esprilerine alet eden ‘erkek kısmısı’. Bakın hele size diyeceklerim var.

Eğer bir kadın; fazla dırdır edip her şeyden şikayet ediyorsa, “sen bizim üçüncü bakışma yıldönümümüzü unuttun, beşinci el ele tutuşma yıldönümümüzü hatırlamadın bile sen artık beni eskisi gibi sevmiyon işteeaa” şeklinde sürekli gereksiz bi tripleşme halindeyse, kıyafetiyle içtiği kokteylin renginin uyuşmasını mesele haline getiriyorsa, reklamlara bile katıla katıla ağlamakta hiç bi beis görmüyorsa bilin ki o kadın rejime girmiştir üstüne varmayın. Artık bu kadını ne çikolata, ne dedikoducu arkadaşıyla saatlerce telefonda dedikodu ne de yılın bombası pelinsuyla ayberkin çıkması felan iflah edebilir, durum o derece ciddidir. Ve onu, ancak ve ancak %70’e varan indirime girmiş bi mağaza durdurabilir, emin olun. Size tavsiyem kazananı başından belli olan gereksiz herhangi  bi polemiğe girmekten kaçınınız, bunun yerine onu böyle bi mağazanın yakınlarında bırakınız ve olay yerinden uzaklaşınız.

Eğer bi kadın; bir yere gelmemek için tırt bahaneler uyduruyor, aman canıım hava da ne kadar güzel tam dolaşmalık neden dört duvar ardına kendimizi kapatıyoruz ki tadında edebiyat parçalıyorsa bilin ki sebep çoraplarıdır. O gün ayakkabılarını çıkarma ihtimalini hesaba katmamış olduğundan kendine göre sevimli nispeten daha sıcak tutan ve kıyafetle tamamen alakasız bi çorap seçmişdir. Çünkü ben kıyafetlerimi ayakkabılarıma göre seçiyorum çoraplarıma göre değil mesela. Hatta kıyafetlerime göre de ayakkabı seçmiyorum ben ayakkabıma göre kıyafet seçiyorum öylede garip bi insanım.- O konuya da ayrıca değinicem- İşte o sebepten o ayakkabı o ayaktan çıktımıydı kıyafetin hiçbi anlamı kalmıyo hele bide saçma sapan ördekli kurbağalı bi çorap çıkarsa içinden benim özgüven yerlerde resmen. Öyle bi oluyorum ki iki kelimeyi bi araya getiremiyorum boncuk boncuk terliyorum herkes işin gücünü bırakıp çorabıma odaklanıyo sanki içten içe benimle dalga geçiyo “biz seni böyle bilmezdik kalıbının adamı değilmişsin sen ne biçim bişiymissin meğersem nasılda ikiyüzlüymüşsün kimbilir daha bizden sakladığın neler var yılansın sen yılaağn” diyolar. Terliyorum, kekeliyorum, bağıra bağıra uzaklaşmak istiyorum ordan. O yüzden bırakın aman bişiy olmaz, yok  saçmalıyosun, yok abartıyosun gibi lafları da derhal gidip bir çift çorap edinmesini sağlayın. Evet ne şaşırıyosun gerçek bu. (Bu arada iş çorap almakla bitmiyo,o çorapları birbirinden ayırmak gibi büyük bi dert var ki bunu son anda fark etmek insanı umutsuzluğa, arabeske ve içinden çıkılmaz dehlizlere sürüklüyo. O çok fena.)

Her şey tamam da erkek kısmısı dediğin büyük boy kadın çantalarına niye laf eder, bak onu hiiç anlamıyorum. Yok karadelik gibiymiş, yok kedi girse kaybolurmuş,  nolmuş valizimi toplayıp evden mi kaçmışım falan bi seviyesiz espriler. Bi kere kurban ol sen o çantaya. Hapşırsan selpak bizde, bi yerin sökülse iğne iplik bizde,  acıksan atıştırmalık kraker bizde, naneli sakız bizde, şarj aleti bizde, ıslak mendil bizde, kedi köpek seversin antibakteriyel  jel bizde, senin telefon, cüzdan bizde. Kediyi bırak kendin girsen kaybolursun o çantanın içinde ki bu çok normal. Hayır teşekkür etceğine laf ediyosun, dalga geçiyosun sevimsiz. O cüzdanı almazsam yalnız çantama, kek gibi pantolonunun kıç cebine koyduğun zaman anında yankesicilerin bir numaralı hedefi olursun onu da söyliyim. Ha bide ben çantalarımı kapatmıyorum, üşeniyorum hep fermuarını çekmeye. Ona rağmen bugüne kadar da hiçbi yankesicinin hedefi olmadım allama şükür. Çünkü o da biliyo ki elini soksa kolunu kaptırcak, fersah fersah kaçıyo büyük çantalı kadınlardan. Çaktın?

Bide şu dış görünüşle ilgili olan mevzu var. Televizyonda, internette, dergilerde vesaire gördüğü koca memeli, sütun bacaklı, diri vücutlu kadınları gerçek sanan erkekler; gerizekalısınız.
Sırf erkek milletine yaranmak için kilo verip çöp gibi dolaşan kadınlar sürekli aç gezdiklerinden, biraz balıketli olanlar da çöp gibi olamadıklarından dolayı sürekli bi depresyon halindeler. İki ucu boklu değnek anasını satiyim. Halbusü hayat yiyince güzel, “boşver seni beğenen böyle beğensin bacım” gibi klişeler; ı-ıh yemez ben söyliyim. Çuklatayla da kandıramazsın bu sefer.%70 indirim de bi işe yaramaz. Çünkü beğendiği kıyafet mankendeki gibi durmicak üstünde bedeni olmicak dar gelcek falan bunun ucu intihara gider. Onun için iyisimi bi kozmetik dükkanına yollanmak. İki ruj bi allık bi parfüm, satış elemanının bi iki pohpohlaması; tamamdır.

Bacım bak! Bi iki gün sonra görüceksin ki o taptığın mankenin selülitli görüntülenmiş, ya da bi şarkıcı makyajsız yakalanmış(!) O yüzden iyisi mi herşeyi boşver gir bi markete kendini mutlu etcek şeyler al; cips al intens al. Seni beğenen böyle beğensin şekerim ko götüne:)

Ps:  Gördüğünüz gibi tüm yollar alışverişe çıkıyo:) Ayıktınız mı? Kıpss;)
---
Ps 2: Resimdeki çoraplar bahsettiğim komikli çoraplar.Kız olan Nuray erkek olansa Mert. Çok sevimli değiller mi ama:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

diyen g. yorumu okuyucularına bıraktı...