8 Şubat 2011 Salı

Ah Bu Ben


Geçenlerde blogumdaki profilimin “hakkımda” kısmını boş bırakmış olduğumu gördüm. Twitterimdaki bio kısmını da. Doldurmaya yeltendim, beceremedim. Az yer bırakmış deyuslar. Ben de bu sayfanın bana tanıdığı sınırsız hakkı kullanmak istiyorum şuan. Bu sefer komikli bi yazı yazmicam. Bu sefer  sadece kendimi anlatıcam. Haberiniz olsun…

Beni tanıyomusun bilmem ama ben kumral, uzun saçlı, hafif balıketli, ortadan biraz halli, kendi halimde bi kızım. Çok da antipatik bi insanım aynı zamanda. Şaka şaka değilim. Ama öyle bi izlenim uyandırırım ilk bakışta. Suratsızın tekiyimdir ama çok gülerim. Güldüğümde de bi boka benzemem, çirkin gülerim. Aslında ağlayınca da bi boka benzemem ben. Bence  her türlü bi boka benzemiyorum ben. İşte buna tüm benliğimle inanıyorum bazen. Hıhı evet.
Hiç fotojenik de değilimdir mesela ben. Maymun gibi çıkarım hep. Özellikle sağ profilime alerjim vardır. Hiç sevmem fotoğrafımın çekilmesini. Gerilirim, gererim.
İnsanların ellerini çok seksi bulurum, uzun ince parmakları, yumruğunu sıktığında çıkan kemiklerin arasındaki oyukları.. yeni tanıştığım insanların ilk ellerine bakarım ben.
 Portakalı da hiç sevmem mesela. Bu da benim herkes seviyo diye sevdiğimi sandığım ama aslında hiç sevmediğimi fark ettiğim ilk şey.
 Hani mesela çocuklar lunaparka gitmeye de bayılır ya, ben hiç sevmedim lunaparkı, sevmem de.. Ordaki oyuncaklar ya çok hızlı ya da çok yüksek.. Ben yüksekten korkarım ki..
Ne zaman bişey olsun istemesem, o hep olur. O yüzden çok korkarım bişey istememekten. Korktukça da hep istemiyorumlu cümleler gelir aklıma inadına.
 Kıskanmış bi kadının şerrinden ölesiye korkarım.  Çünkü kıskanmış bi kadının ne derece çirkinleşebilir bilirim. Kendimden bilirim hemde.
Hayvanları hiç kucağıma alamam. Kırılırlar diye korkarım. İnsanları kırmaktan da korkarım aslında. Ama insanlar hep beni kırar nedense. Belki ben fazla kırılganımdır. Belki de onlar beni kırdıklarının farkında bile değillerdir. Güler geçerim.. Ağlayınca bi halta benzemediğimi söylemiş miydim?
Doğum günümde mumları üflerken hep “mutluluk”  dilerim. Mesela çok param olduğunda da mutlu olurum ben nutellalı ekmek yediğimde de. Aslında çok masum gibi görünen ama çok hayınca bi dilek bence bu. Bi perinin bana çıkıp da bir dilek hakkım olduğunu söylediğinde benim o bir dilekle 100 dilek hakkı daha dilemem gibi sanki. Çakallık yaptığımı düşünürüm. Çakallık yaptığım için de kötü bi çocuk olduğumu. Bu yüzden dileğimin kabul olmadığını, bu yüzden mutsuz olduğumu düşünürüm. Ama sonra yine mutlu olurum, yeniden mutlu olduğumu düşlediğim hayaller kurabilirim çünkü artık.
Herkes beni sevsin isterim, kendimde herkesi sevmeyi.. Ama bu mümkün değil ki. Ben herkesi sevmiyorum mesela, herkes de beni sevmiyo zaten.
Ne zaman türk filmlerinden Canım kardeşimi izlesem katıla katıla ağlarım ben. Çok üzülürüm Kahraman’a :(  
Aslında çok fazla ağlayamam ben. Ağlarım da içime ağlarım hep. Boğazlarım ağrır, yutkunamam.
İnsanlara inanırım ama güvenmem. Sihire inanırım ben. Karanlıkta da uyuyamam hala. Yatağımın altından bi el bacağımı tutcak gibi gelir hep. Işığı söndürdümmü tavşan gibi koşarak girerim yatağıma. Battaniyemin beni koruduğuna inanırım. Kışın da örterim üstümü yazın da.
Sarıyı hiç sevmem. Sarı olan hiçbişeyi de sevmem. İlk adımı hep karşıdan beklerim. Hafiften çaktırılmış sürprizlere bayılırım. Heyecanlandığımda kekelerim, iki kelimeyi bi araya getiremem, saçmalarım. Ağlamak üzere olduğumda  da dudaklarım seğirir, çenem büzüşür. Engel olamam.
Aksini dile getirsem de kadın erkek eşitliğine inanmam. Post-grunge metal dinlerim  ama “fikrimin ince gülü”nü bi başka severim.
Randevularıma hep geç kalırım. Her hastalandığımda öleceğimi zannederim.
Rüyamda genelde köpeklerin beni kovaladığını görürüm. Çekirgeden çok tırsarım. Üzüldüğümde midem ağrır hep. Suçluluk duygusu hissettiğimdeyse kusarım. Kahveyi çok severim. Mesela bi kahve olsam, Toffee nut latte olmak isterim.
----
Yoğurtsuz yemek yiyemem, çilekli puding sevmem, nesquiksiz süt içemem.
Peki, sihire inandığımı söylemiş miydim sana?
Boşver, unut gitsin.

Fikrimin ince gülü
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps: Profilimdeki hakkımda kısmını doldurdum bu arada. Sonunda beni tanımlayabilecek bikaç sözcük buldum sanırım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

diyen g. yorumu okuyucularına bıraktı...